Персональний сайт вчителя світової літератури Сидоренко Л.Я.

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 4
Показано матеріалів: 1-4

Тема.  Контрольна робота за романом Ф. Достоєвського «Злочин і кара»

Мета: повторити, систематизувати й узагальнити вивчений матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів з метою контролю і корекції; розвивати пам’ять, аналітичне, образне мислення, уміння зіставляти літературні явища з реаліями життя, висловлювати власні міркування та обґрунтовувати їх; виховувати гуманістичний світогляд, кращі моральні якості.

Обладнання: тестові завдання (2 варіанти).

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.

Мої статті | Переглядів: 1315 | Додав: slya0363 | Дата: 30.03.2015 | Коментарі (0)

Тема:     Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці.     Значення фантастичних елементів.

       Мета:    розширити кругозір учнів, ознайомивши їх з короткими відомостями  про Китай, його культуру, познайомити з текстом народної казки; показати силу мистецтва та його вплив на оточуючий світ; вчити аналізу творів літератури та живопису, аналізувати вчинки героїв; вдосконалювати навички виразного читання; виховувати естетичний смак, потяг до прекрасного і прагнення долати  перешкоди на шляху до успіху.

        Обладнання:   карта світу, презентація про Китай, китайська класична музика, ілюстрації до казки «Пензлик  Маляна», ваза  з сухим гіллям, зображення китайських символів (фенікс, дракон), книга «Китайські народні казки», відео – мультфільм «Чарівний пензлик», фішки.

        Тип уроку: урок-гра засвоєння нових знань і формування на їхній основі вмінь і навичок.

 

                                                           Епіграф:   Мистецтво – це вічний символ прагнення людини до

                                                                              добра, істини, досконалості

                                                                                              Т.Манн

Мої статті | Переглядів: 602 | Додав: slya0363 | Дата: 30.03.2015 | Коментарі (0)

Тема:  Вічні життєві істини Омара Хайяма

Мета: навчати учнів коментувати особливості жанру рубаї, називати основні теми віршів, знаходити важливі істини у творах, розвивати навички виразного читання, творчі здібності,  виховувати загальнолюдські цінності

Обладнання: комп’ютер, презентація, портрет,карточки, вислови,ілюстрації із зображенням східних колоритів, музика,збірки рубаї.

Тип уроку: урок-дослідження, урок виразного читання

Епіграф: …тільки істину я визнаю єдину.

 Омар Хайям

Мої статті | Переглядів: 981 | Додав: slya0363 | Дата: 30.03.2015 | Коментарі (0)

Тема. «Життєподібний» сюжет і філософсько-символічний зміст твору Ернеста Хемінгуея «Старий і море»

Мета: розкрити філософсько-символічне наповнення сюжету твору, окреслити його художню своєрідність; розвивати й удосконалювати навички проблемного аналізу твору, асоціативне й образне мислення; виховувати прагнення протистояти несприятливим обставинам життя, чинити мужній опір недосконалості світу й ніколи не втрачати людської гідності.

          Обладнання: портрет письменника, фотознімок Е.Хемінгуея на рибній ловлі у Гольфстрімі на

          катері «Пілар» .Репродукції картин Айвазовського з зображенням моря. Презентації 1,2,3.

Тип уроку: комбінований.

Епіграф:...Людина створена не для поразки.

Лю­дину можна знищити, а здолати не можна.

Ернест Хемінгуей

 

Мої статті | Переглядів: 1463 | Додав: slya0363 | Дата: 30.03.2015 | Коментарі (0)